تولید کننده آروَن
دسترسی

ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات

کتاب ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات نوشته فروزنده عظیمی و داود فریدپور را انتشارات آرون منتشر کرده است.

 به گزارش کاوشگران روابط عمومی ، این کتاب در اندازه وزیری، شمارگان 2 هزار و 200 نسخه، قیمت 10 هزار تومان در 194 صفحه متن برای بار دوم سال 1393 روانه بازار کرده است.

ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات 3 بخش اصلی کتاب هستند که با توجه به زیرفصل‌های مرتبط هر بخش با 15 عنوان تقسیم‌بندی شده‌اند.

مؤلفان کتاب  صخن آغازین خود تأکید کرده‌اند:  در عصر هزارة سوم فضای کسب و کار بسیار رقابتی شده و تغییرات تکنولوژی موجب بوجود آمدن روش‌های جدیدیی از ارتباطات و تعاملات بشری گردیده است. بدیهی است لازمة فعالیت در چنین فضایی استفاده از روش‌های نوین در تجارت، بازاریابی و بازارسازی است. یکی از اثرگذارتین ابزارهای بازاریابی، تبلیغات یا ارتباطات بازاریابی است که نقش بسیار مهمی را در اثربخشی فعالیت‌های تجاری شرکت‌ها ایفا می‌نماید.

بررسی‌ها نشان داده است که ناموفق بودن شرکت‌ها در تجارت از ناتوانی آن‌ها در عدم بهره‌گیری صحیح از دانش ارتباطات و فنون بازاریابی می‌باشد. با توجه به این که اثرگذاری ارتباطات بستگی به میزان کاربرد صحیح روش‌ها و محتوای ارتباطات بازاریابی دارد و بنا بر این طراحی و ایجاد روش‌های تبلیغاتی که از این تناسب برخوردار باشند بسیار مهم است. با توجه به حرکت رو به رشد کالاها، خدمات و صنایع کشور به سمت توسعة بازارهای داخلی و خارجی نیاز به مجموعه‌ای از اطلاعات کاربردی و عملی در حوزة ارتباطات و بازاریابی به‌منظور استفادة عملی در فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات بیش از پیش احساس می‌گردد.

کمبود منابع علمی مفید ... انگیزه‌ای شد این مؤلفان با گردآوری مجموعه مطالب کاربردی در رشتة ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی کوشش نمایند و آن را برای یاری به مشتاقان علمی بازاریابی ارایه نمایند.